.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از خانواده مرحوم حسین زاده توسط مدیرکل ورزش و جوانان

شمال نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم جش کوثر که بمناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)  توسط ستاد ناحیه مقاومت بسیج و اداره ورزش و جوانان شهرستان نور در سالن ورزشی تختی برگزار شد ؛ از خانواده غنی حسین زاده فوتبالسیت قدیمی شهر رویان که به خاطر بخشش قاتل پسرش تجلیل کرد.

 یه گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، سعادت مند در سخنانی ضمن ابلاغ پیام و قدردانی دکترگودزی وزیر ورزش و جوانان ؛ لوح سپاس وزارت ورزش و جوانان از این خانواده را به ایشات اهداء کرد.
وی ضمن قدردانی از روحیه گذشت و پهلوانی این خانواده بزرگوار گفت : از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی انتظاری جز بخشش و عطوفت انتظار نمی رفت و بار دیگر اهالی ورزش نشان دادند مه روحیه جوانمردی و بخشش هنوز در بین آحاد جامعه زنده است و میتوان با چنین حرکات و رفتار خداپسندانه ای موجب شد تا جوانان عبرت بگیرند و ان شاء الله دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از فردوسی پور مجری برنامه پربیننده نود بخاطر پیگیری موضوع بخشش قاتل جوان نوری تشکر کرد و از همه پیشکسوتان و اهالی ورزش کشور و استان و شهرستان نور که در این امر خداپسندانه کمک کردند قدردانی کرد.
گفتنی است سعادت مند برای قدردانی از پدر و مادر مرحوم حسین زاده هزینه سفر به کربلای معلی را به ایشان اهدا کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.517 seconds.